Tilstede fra bestyrelsen: Mads F. Pedersen og Per Vestergaard
Per startede med at byde velkommen til de fremmødte (8 stk.)
Der blev gjort opmærksom på, at der skal være en holdleder på U13, U15 og U17-19.
En forældre gjorde opmærksom på, at spillerne på U17-19 måske selv vil kunne klare denne opgave pga. alder og kunne køre selv. Hun ville forhører sig hos sin datter. Men ellers ville hun gerne påtage sig opgaven.
Trænerne udtager holdene til hver kamp, samt holdopstillingen og giver dette videre til holdlederne. Samtidig blev der også indformeret om, at trænerne ville deltage i en holdkamp pr. årgang i denne sæson.
Da vi i bestyrelsen gerne vil have muligheden for, at skrive ud til alle forældrene pr. sms omkring holdkampe, informationer og arrangementer. I den forbindelse har vi brug for opdaterede lister.
En forældre foreslog, at alle forældre tilstede skal melde tilbage med deres telefonnr., hvem deres barn er og hvilken hold de spiller på til Per, så dette kan blive muligt, at få gjort.
Ang. nyt spillertøj - kan man mandag i uge 40 kl.17.45-18.15, onsdag kl.17.15-17.45 og tirsdag/torsdag kl.17.00-17.30 komme og prøve samt bestille nyt tøj. Ligeledes i uge 41 kan man komme mandag kl. 17.45-18.15 og gøre det samme.
Priser for nyt spillertøj er: polo/tee 225kr og shorts/skirt 150kr
Hvis nogle af de spillere, som spiller på tirsdags-/torsdagsholdet har lyst, er i velkommen til, at komme og spille om mandagen kl.15.30-16.30, hvor det er Andreas Søndergaard der træner. Dette er et gratis tilbud!
Til sidst har klubben planer om, at arrangerer en trænings weekend for alle ungdoms spillerne. Dato meldes ud senere.